İntiharın desteklenip teşvik edildiği bir dükkanda aykırı bir çocuk…
Spoiler içerebilir…
En merak ettiğim şey Alan’ın eserin sonundaki davranışının nedeni nedir? Alan gerçek bir kötüydü ve intihar etmeyen ailesine (sürekli bundan söz etseler de asla intihar etmiyorlar ve çocuklarının intiharına da izin vermiyorlardı) kendilerini öldürmek için gerçek bir sebep vermek amacıyla mı böyle bir eylemde bulundu yoksa bir melekti ve misyonunu tamamladığını mı düşündü? Ne olursa olsun sürükleyici bir eser.
Onun bir şekli yok. Eğer insan olmasaydı belki sarıldığı yeri kurutan sarmaşık, belki de avlanmak için avının güvenini kazanmaya çalışan timsah olurdu. Bir ‘şey’ olacak olsaydı, girdiği kabın şeklini ve rengini hatta girdiği ortamın kokusunu ve pisliğini alan su olurdu. Ama insan ve ondan bir duruşu olmasını bekliyorum, boşuna…