📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan yaşadıkça uzaklaşıyor eski kendinden. Belki de bu yüzden son yıllarda beni biraz hüzünlendiren,eski ben'e götüren müzikleri daha bir sever oldum.
Kar bir başka hissettirir insana kendini.Geçmiş de oradadır,gelecek de...Hayatın tadı kadar ölümün soğuk nefesi vardır bu beyazlığın içinde.İsterseniz baktıkça hayatın mayhoş tadını bulursunuz,isterseniz yalnızlığı ve çaresizliği görürsünüz.Çocukken başkaydı gördüklerim,şimdi bambaşka