Öğretmen eleştirel düşünme istiyor ama bilgiye not verdiği için , çocuklar kopa çekiyor, öğrenme istiyor ama ürüne not verdiği için çocuklar ödevlerini ailesine yaptırıyor.Öğretmenin ve sistemin kendi ödüllendirme sistemi, çocuklara ahlaksızlığı öğretiyor.Eğitim sistemimiz ,yapısalcı yaklaşım,eleştirel düşünme, keşfetme istiyor ama okullar bunları sağlayamıyor.Neden? Çünkü sistem bilgiyi ölçen sınavlara göre çocukları ve okulları ödüllendiriyor.