SPOİLER!
Öncelikle kitabın çoğu yerinde insanları neden bu kadar ayrıştırdığını hala düşünmekteyim.İslamın hoşgörü dini olması,tebliğ edilen şeyin bu hususta naif bir şekilde bildirilmesi yerine aşağılayıcı bir üslupla bahsedilmesi beni gerçekten üzdü.Ayrıca kitapta ki Bilal ismindeki karakterin bu kadar yüceleştirilerek anlatılması hayal dünyasından çok uzaklaşarak başka bir dünyadan yazıldığını ve bu yüzden okurun romana adapte olmasını güçleştirdiğini söylemek istiyorum.Feyza karakterinin başta bu kadar yerin dibine sokulup sonrasında tesettüre girdiğinde melek ilan edilmesi beni çok şaşırttı.Geçmişe baktığımız vakit senelerce baş örtüsü savaşı verilip bu durumdan ne büyük acılar ve kayıplar verilmiştir bu sebeple hoşgörü ve tevazu ile yaklaşmak varken insanları bu şekilde ayrıştırmak bana çok vicdani gelmedi açıkçası.Kitapların emek verilerek yazıldığı hususu… bunu göz ardı edemem fakat kitap beni hayal kırıklığına uğratmadı değil.