Aynı üzümün her yıl farklı bir şarap olması ve değişen her mevsimin farklı bir kadın tanımı yaratması, bir idam mahkumunun son fotoğrafının altına yazılabilecek tek tümcenin kaçınılmaz şekilde "o öldü ve ölecek" olmasını açıklayabilir mi?
Her şeyde karanlık bir taraf olmalıdır, inanın.
yine de yıllar sonra karşılaştığınızda, yüzünde hala daha size ait bir şeyin varlığını görürseniz, emin olun hemen fark edersiniz bunu, kaçın.
Yüzünde başkasının karanlığını taşıyan birinden daha çekici ne olabilir ki?