İlker

Herkes ölümden korktuğu halde, ben yaşadığım için kendimden utanıyorum....
Reklam
Hiç kimse anlayamaz. Hiç kimse anlamayacak. Her taraftan çıkmaza düşen kimseye; "al başını git ve geber" derler.
Venedik'te ölüm, birinci yolun eseridir..
Güzelliğe, sırf hayranlık için kendini verme vardır. Bir de Renaissance'ta olduğu gibi güzellik için her türlü ahlak prensiplerini çiğneme vardır..
Melahat Özgü'nün, önsözde bulunan güzel değerlendirmesi..
Bütün davası sanat ile hayat arasındaki muammalı münasebettir.. Sanatkar, şekil vermek için yaşayacak, fakat kendini yaşamaya kaptırmayacaktır..