forhaau

forhaau
@forhau
"Issız yerlerde kendin için bir evren ol."
“Her şey yok olup yalnız o kalsa,benim varlığım yine devam ederdi fakat her şey yerinde kalıp da o ortadan kaybolsa,dünya büsbütün bana yabancı olurdu.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Mazi daima mevcuttur.Kendimiz olarak yaşayabilmek için,onunla her an hesaplaşmaya ve anlaşmaya mecburuz."
"İnsan kendi vicdanında ne kadar sorumluluk duyuyorsa o kadar insandır."
"İnsan sorumlu olduğu içindir ki,kendini hür sayar."
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Gözyaşlarıma, ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce. Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum. Orhan Veli Kınık