Okurken en çok zorlandığım nokta, şiirlerde anlam bütünlüğünün olmamasıydı. Metinler bana şiirden çok, duygusal notlar ya da Instagram alıntıları gibi hissettirdi. Tek tek okunduğunda bazı cümleler etkileyici olabilir; fakat bir şiir olarak bütünlüklü bir yapı sunmadığını düşünüyorum.
Duygu var ama derinleşmiyor, düşünce başlıyor ama tamamlanmıyor. Bu nedenle kitabın geneline yayılan bir etki yaratamadı benim için. Sevemedim yani. Bence almayın hiç gerek yok.
Son olarak belirtmek isterim ki yazarın Bizim Zamanımız kitabını okumuştum daha önce ve çok severek okumuştum. Ama şiir şey yanii olmamış maalesef.