Ciileekkk

Ciileekkk
anitsayac.com #116329333 #145338150 ִֶָજ⁀➴ C'est l'heure ࿐
QNB eSolutions
Radyo,Televizyon ve Sinema
İzmir
İzmir, 20 Temmuz
203 kütüphaneci puanı
3000 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
4/10
·112 syf.··
2026 2. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 02 Ocak 2026 18:35
Okurken en çok zorlandığım nokta, şiirlerde anlam bütünlüğünün olmamasıydı. Metinler bana şiirden çok, duygusal notlar ya da Instagram alıntıları gibi hissettirdi. Tek tek okunduğunda bazı cümleler etkileyici olabilir; fakat bir şiir olarak bütünlüklü bir yapı sunmadığını düşünüyorum. Duygu var ama derinleşmiyor, düşünce başlıyor ama tamamlanmıyor. Bu nedenle kitabın geneline yayılan bir etki yaratamadı benim için. Sevemedim yani. Bence almayın hiç gerek yok. Son olarak belirtmek isterim ki yazarın Bizim Zamanımız kitabını okumuştum daha önce ve çok severek okumuştum. Ama şiir şey yanii olmamış maalesef.
Geçtiğimiz Altı Ayda Çok şey OlduSinem Sal · Karakarga Yayınları · 2019537 okunma
Reklam
“Gerçek genelde acıdır, özellikle de kişi tatlı yalanların tadını aldıysa.”
Sayfa 294·Kitabı okudu

Ciileekkk

, bir kitap okudu
8/10
·336 syf.··
6 günde okudu
·
2026 3. kitabı
Stephanie Garber
8/10 · 1.282 okunma
“Elimden gelse sana dünyaları veririm. Ayı, yıldızları ve evrendeki tüm güneşleri. Her şey senin için sevgilim.”
Sayfa 138·Kitabı okudu
“Sonsuza dek mutlu olmaktan ya da acıklı bir sondan çok daha fazla olasılık olduğuna inanıyorum. Her hikayenin sonsuz son potansiyeli vardır.”
Sayfa 55·Kitabı okudu
Reklam