Bazı kimseler –ben de onlardan biriyim– mutlu sonlardan nefret ederler. Kazık yemiş gibi oluruz biz. Aslolan, zarara uğramaktır. Felaket geliyorum derse gelmelidir.
Onun bana ait olduğunu hissediyordum. Tam şimdi bir başkasına aitken, onu hiç bu kadar bana ait hissetmemiştim. Ne talihsizlik. Bunun ne anlama geldiğini biliyordum, o ancak bir başkasına aitken bana ait olabilirdi.