Neden?
Çünkü burası Tarihi Hoşça Kal Lokantası. Giderken herkes hoşça kal diyor ; ben de kimseye, "Gitme" demiyorum.
Gitme demeyince, tekrar gelmiyorlar. Oturup hoşça kalıyorum lokantada.
Beş dakika gecikince, "Kusura bakma" dersin ; birine kazara bir omuz geçirince dersin, üstüne yanlışlıkla çay dökünce dersin. Fakat insanın kalbini dağlayınca denir mi?