Canan Tan’ın o güzel kitapları gibi değil, ilk 70 sayfa akıcı, sonrasında sıkılmaya başlıyorsunuz. Çok büyük beklentiyle aldığım kitapta hayal kırıklığı oluştı
Hiç sürükleyici bulmadım, fazlaca laf kalabalığının olduğu bir kitap, gözyaşları olarak kitap ayracının kullanılacağı bölümü son dakikaya kadar merakla bekledim. Öyle bir bölüm yok:)Diğer Jojo Moyes kitapları gibi değil, Sabine’in Thom’dan hoşlandığı bölümler gereksiz. Diğer kitapları çok kısa bir sürede bitirmişken bu kitap elime yapıştı resmen