Tanrım, ben varoluşun diğer tarafındaydım; kendi hiçliğimde sonsuz huzurun tadını çıkarıyordum, hayat denen garip gösteriye katılmak için bulunduğum yerden zorla sürüldüm.
ben önce bu kitaba ön yargıyla başlamıştım niye bilmiyorum ama neyse çok az sayfaya baya duygu düşünce eklenmiş kitap kısa ama anlamlı kitap kendini buraya ait hisetmeme duygusu hapsedilmiş duygusu o artık yaşayan bir ölüydü
Bir Çöküşün ÖyküsüStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202591,9bin okunma
ben bu kitapla insanların bi anlık korkuyla herşeyi yapabileceğini anladım bazı duygularımı korkarak verdiğimi anladım bunu hiç fark etmemiştim bunu fark etmemi sağladı ve gerçekten güzeldi