Halkın çoğu aç ve çıplaksa,ihtiyaç duydukları şeyleri zorla alırlar.Sonra bir de tarihin her sayfasında avaz avaz haykıran bir gerçek: Baskı ancak baskı altındakilerin güçlenmesine ve birleşmesine yarar.
Şundan emin olabilirsiniz...korkulacak zaman,İnsan’ın bir ülkü uğruna acı çekmeyi ve ölmeyi reddettiği zamandır.Çünkü bu bir tek nitelik İnsan’ın temelidir.Bu bir tek nitelik evrende benzeri olmayan İnsan’ın ta kendisidir