Pek fazla şiir okuyan birisi değilim, bu kitapta şiirle ilgisi olmayan birine göre çok fazla bir kitap sanırım. Anlar gibi oldum, sonra anlayamadığım için kendime kızdım, daha sonra anlamaya çalıştım ama anlayamadım. Kitap bir şeyler anlatıyor evet ama ben hiçbir şey anlamadım:)
Yedi Güzel AdamCahit Zarifoğlu · Beyan Yayıncılık · 202321,7bin okunma