Daha önce hiç okumadığım türde bir roman tarzı. Tek kelimeyle ifade etmek gerekirse BAYILDIM. Kitap boyunca Orville sanki yazarın kendisiymiş gibi hissettim. Yazar kendi düşüncelerini doğru yazı stilini kullanarak Orvillede ifade etmiş diye düşünüyorum. Söyleyecek söz bulamıyorum muhteşemdi. Benzer türde roman önerisi olan varsa öneriye açığım…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle yazarın araştırma becerilerini tebrik etmek istiyorum. Çok ilgi çekici ve heyecan verici bir olay örgüsü vardı kitabın. Fakat yazım stili ile özdeşleşebildiğim bir yazar olmadı. İlk yüz sayfada ne olayı ne başka bir şeyi idrak edebildim. Böylelikle 52 gün cebelleşmiş oldum kitapla. Fakat bunlara rağmen inanılmaz bir olayla saçma sapan bir sona bağlandı, bu da tabii ki e ben boşuna okudum dedirtti nihayetinde. Dediğim gibi güzel bir olayı mükemmelleştirebilecekken olduğu gibi anlatmak tercih edilmiş. Bu da benim çok hoşuma gitmedi haliyle.
00.25
Spoiler TanrıçasıSerenadZülfü Livaneli
Eğer gerçekten hislerimi tek kelimeyle ifade etmem gerekseydi bu kitaba bu kelimeyi layık görürdüm, BAYILDIM
Gerçekten böyle zevklerim olduğunun farkında olmamam beni biraz yanıltmış olsa da bu kitaba söyleyecek hiçbir sözüm yok çünkü hepsini ağzıma tıkadı, artık farklı alanlardaki kitaplara yönelmek bana kendimi iyi hissettiriyormuş ve ben bunun farkında değilmişim...kizill Kızılelma
Okumaktan aşırı zevk aldığım bir kitap oldu ve beni acayip derecede şaşırttı. Yazarın Zeki Bulduk ile olan söyleşisinde imzalatma fırsatı bulduğum bu kitap beni oturduğum yere zımbaladı desem yeridir. Tek seferde bitirdim ve içerisinde çok fazla alıntım oldu-tabii bu alıntılar bana özel-ve bu beni aşırı memnun etti. Söyleşiden de etkilenmiş olduğumu göz önünde bulundurursak eğer siir şeklinde yazılmış bir roman olarak gayet başarılı bir eser olduğunu söyleyebilirim. Ve bunu hakkıyla yaptığını da eklemek isterim tabii...cevdetkara Cevdet Karal #k:488316ferik
Bu sefer direkt konuya gireceğim.
Yine beklediğim gibi bir şeyle karşılaşmadım ve hayal kırıklığına uğradım.
Üzgünüm ama bu bir para tuzağı.
Kitabı uzattıkça uzatıyorlar.
Yani madem iki kitabı da Wattpad’de yayınladığınız bölümlerden oluşturacaktınız o zaman serinin ikinci kitabında Wattpad’ de yayınladığınız kısmı bitirseydiniz.
Kitap güzel bir kitap fakat serinin her kitabı hem çok pahalı hem de çok sıkıcı ilerliyor.
Yazar yine tam olayların başlamasına ramak kala kitabı bitirmiş bırakın olaylar başlasın da insanlar meraklansın.
Diyeceklerim bu kadar.