Kitap hediye ettiğim bir arkadaş vardı ,kitabı öyle bir unuttum ki ! bir sitede gezerken kitabın alıntısını gördüm… arkadaşın hesabı herkese açık paylaştığı yazıda gönderdiğim kitaptan bir alıntı var. Ben de Altına devamını yazmışım ;
“ insanlara karşı kendini koru". :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!”