ferimah

ferimah
@fstnmr
Bazen eksilirim biraz
insan en çok" yaşanmamış,yaşansa ne olurdu ." diye iç geçirdiği düşünceleri yoruyor. Hayal ettiğin her an ,zamanla gerçekmiş gibi algılanıp bazen bazen dünyanın en mutlu insanı yaparken bazen de üzüntüden kederden yavaş yavaş tüketebiliyor....
Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım. Hiçbir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım. Düştüklerinde iyi olmuş bile demeyeceğim. Benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmaycak. Keşke bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz."
İkna edilmişlerle yola çıkılmaz. Yola, inanmışlarla çıkılır. İsmet Özel
“Çalışmaktan başka her şey yasaklanmıştı; sokakta yürümek, eğlenmek, şarkı söylemek, dans etmek, buluşmak, her şey yasaklanmıştı.!" George Orwell
Karşınızda ki insan sizi hayatında nereye koyuyorsa ,siz de onu tam oraya koyun .ne eksik ne fazla.
İlişkiler