Fteke

Fteke
@ftekef
𐱅𐰇𐰼𐰜
"Biz onlara benzemeyiz! Peki neden? Çünkü... Çünkü sen varsın benim yanımda ve ben varım senin yanında, bu yüzden işte..."
Reklam
Ben de
Sen gitmemi söyle, ben hemen yok olurum.
Sen yanımda olmasaydın nasıl bir hayatım olacağını hayal ettiğimde çıldıracak gibi oluyorum.
Ben de unutmak için yapıyorum
Unutmamak için elimden geleni yaptım. Tanrı şahidim olsun, çok uğraştım unutmayayım diye…

Fteke

, bir kitap okudu
Puan vermedi·232 syf.·
8 günde okudu
·
2026 11. kitabı
Halide Edib Adıvar
8/10 · 7bin okunma