Fteke

Fteke
@ftekef
𐱅𐰇𐰼𐰜
Ben de unutmak için yapıyorum
Unutmamak için elimden geleni yaptım. Tanrı şahidim olsun, çok uğraştım unutmayayım diye…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Fteke

, bir kitap okudu
Puan vermedi·232 syf.·
8 günde okudu
·
2026 11. kitabı
Halide Edib Adıvar
8/10 · 7bin okunma
Kızın çok fena oldu, babacığım: Ruhunun atıldığı siyah uçurum o kadar derin ki duaların oraya inemeyecek.
Değil cennet, hatta cehennem, cehennemin en yakıcı, en işkence edici derinlikleri bile beni kusup atmalı. Ben ebediyen hiçbir yerde kendime yer bulamamalıyım.