Bazı ruhlar evvelden aşinadır birbirine...
--------------
Kişisel bir direniştir özlemek...
--------------
NAMÜTENAHİ *ZAMANSIZ*
----—————
Önemli olan güzeli sevmek değil, güzel sevmek…
- - - - - - - - - -
İyilik iyidir :)
Günde on kez yenmelisin kendini: bu iyi bir yorgunluk verir ve ruhuna afyon gibi gelir.
Günde on kez yeniden barışmalısın kendinle; çünkü kendini yenmek burukluk yaratır ve kötü uyur barışık olmayan.
Çok açık ki bu iş evvela bir öğretmen meselesidir. Evet, iyi eğitim için iyi öğretmen gerekir. Tarihte de böyle olmuştur. Öğretmenin daha 18 ve 19. yüzyıllarda, toplumunun içinde bir lider haline geldiğini görürüz.