"Pekala, dostum, sana göre dost kimdir? Sana iyi görünenler mi, yoksa görünmeseler de gerçekten iyi olanlar mı? Aynen bunun gibi, kimi düşman olarak görürsün?"
İnsan iyi bildiği adamları sever, kötü bildiklerini de sevmez."
"Fakat insanların birçoğunu, iyi olmadıkları halde iyi zannederek, ya da tam tersi, iyi oldukları halde kötü zannederek yanılmış olmuyor muyuz?"
"Evet yanılıyoruz."
"Bu şekilde, iyiyi düşman, kötüyü de dost sanıyoruz!"