hiç beğenmedim, mazoşist sadist narsist ne dedi ne anlattı ne konustu of of…
cok kere bırakmak istedim, hiç sarmadı
ÖNERMİYORUM.
bi daha da yazardan bi şey okumam. zaman kaybı…
Yazarın dili gayet güzel,
sıkılmadım da diyebilirim. belki sonlara doğru bir tık..
ben de kahraman gibi geçmişteki bazı anılarıma gittim, kendimi; çok güzel şekilde anlatan ama konuya, ya anlamadığın ya da ilgini çekmediğin için odaklanamadığın bi çay bahçesi sohbetinde gibi hissettim.
acıtasyonun abartılması beni yordu. bu kadar da kötü olmaz ki be kardeşim yeter bi olay değişsin artık dedirtti. çevirmen çok başarılı yalnız.
Güzeldi okuduk işte diyebilirim.
ama beklentimi karşılamadı.