Dili çok güzel ve aslında baya komik olaylar ve modern çağ eleştrisi.
Öneririm,
Aşkı memnuyu 10a katlayacak bi hikayesi var hahahah
Ama hiç sıkılmadan okudum, sevdim, yazarın Ağ kitabını da okumak istiyorum
Ben genel olarak yazarı anlayamadım. Dili güzel ama ne anlatmak istediğini bağlayamadım. Bu da sıkılmama sebep oldu.
Beklediğimi bulamadım.
Oğuz ataya bir tık benzettim dilini,