Elde etmenin de vakti vardır, yitirmenin de. Elde tutmanın da vakti vardır, bırakmanın da. Sevginin de vakti vardır, nefretin de. Savaşın da vakti vardır barışın da.
Her şeyi ben ve benim düşüncelerimden ibaret olsa da bu dünyada yaşamak zevkli bir şey diyordu. Sen! Oğlum sen benim zihnimde Bir düş, bir düşüncesin bana şu anda dokunuyorsun ama ben sana dokunamıyorum. Çünkü düşlere dokunmak mümkün olabilir mi?