Yeşil yol : John Coffey
Gördüğüm ve hissettiğim acılardan yoruldum artık patron.Yağmur altında bir ispinoz gibi yalnız,hep yollarda olmaktan yoruldum.Hiç bir zaman bana eşlik edecek, bana nereden geldiğimizi ,nereye gittiğimizi ve nedenini söyleyecek bir yoldaşım olmadan.İnsanların birbirine karşı bu kadar kötü olmalarından yoruldum.Yardım etmeye çalışıp da edemediğim bütün o zamanlardan,karanlıkta kalmaktan yoruldum.Asıl da acıdan.Çok fazla.Eğer sona erdirebilseydim yapardım.Ama yapamıyorum .