Kitaba kesinlikle bayıldım! O kadar güzel ve sürükleyiciydi ki anlatamam. Daha ilk sayfalarda başlıyor aksiyon ve daha sonra az da olsa devam ediyor. Kitabın ortalarında o aksiyon kayboluyor ama benden söylemesi. Kitabın sonlarına doğru tekrar kendini gösteren aksiyon ve aşk kitabı daha çekici kılıyor ve bu kitabı daha çok sevmemi sağladı. Tek kelime ile okunması gerekilen bir kitap, bazen saçma ve absürt konular olabiliyor ama Dilara onu bile gelecek bölümlerde güzelleştirmeyi başarmış. Tek gece de, altı saat içinde bitirdiğim bir kitaptı. Alın alın okuyun. Benim gözümden Maça Kızı⁸ bu şekildedir. Teşekkür ederim. Dilara Pamuk
Kitap benim için bu sefer sarmaya başladı. Bu sefer M.Rise gerçekten sizi fantastik ve aksiyon dolu bir dünyanın içine sokuyor ve kitabın sonuna kadar çıkarmıyor. Birinci kitap benim için çok güzel olmasa da ikinci kitap gerçekten vahşet derecede güzeldi. Aksiyon ve fantastik dünyası beni bu sefer inine çekmeyi başardı. Hele ki finali, final beni az ağlatmadı. Finaline bayıldım. Ama şu uyarıyı yapmak istiyorum eğer cinsellik içerikli veya içerisinde küfür ve benzeri argo kelimeler sizi rahatsız ediyorsa bu kitap sizin için değil. Bu kitap yoğun cinsellik ve küfür içeriyor bu yüzden lütfen araştırarak alınız. Benim gözümden Sesini Duyur II buydu. Teşekkür ederimmm:))) M. Rise
Kitap o kadar durağan ilerliyor ki içimden okumak bile gelmedi açıkçası. Çok hevesli başlamıştım okumaya ama sonrası tam bir felaketti. Son yüz sayfasında olay oldu ve kitap o zaman sarmaya başladı benim için. Kitaptan istediğim o heyecanı alamadım diyebilirim, daha güzel ve daha akıcı olabilirdi bence. Benim gözümden Sesini Duyur bu şekildedir. Teşekkür ederim. M. Rise
Kitap mükemmel bir kitap ama sanki Siyam ile aralarında biraz benzerlik var. Kitap ilk iki yüz sayfa boyunca hiç sürükleyici değil çok durağan ilerliyor ve bu az da olsa beni birazcık sıktı. Binnur'un kalemi çok güzel, yazım diline kesinlikle bayılıyorum. Bu kitapta aynı şekilde. Okumak isterseniz gerçekten güzel bir kitap. Ağladığım oldu bazı sahnelerde ama gerçekten güzeldi. Kitap ile ilgili kötü bir eleştirim yok ama şunu söylemek istiyorum; Kitap okurken kendimi o Dünya da hissetmek isterim ama bu kitabı okurken çoğu kez o dünyanın içinde olamadım. Benim gözümden Vaveyla buydu. Teşekkür ederim:)) Binnur Şafak Nigiz