Ben bu kitaba aşık oldumm! Hiç bir şekilde bu kadar güzel bir kitap okumamıştım. Eğer gerçekten tarih ve mitoloji severseniz bu kitap tam sizlik. Kitap Mısır Mitolojisinde geçmekte ve bizi aslında farklı bir anda yaşatırken yüksek bir tarih bilincide vermekte. Bu kitap çok güzel gerçekten. Heyecandan elimin ayağımın birbirine girdiği muhteşem bir kitap. Hepinizin okumasını öneririm, on üç yaş üzeri tüm okuyucuların okuyacağı düzeyde bir kitap. Alın ve okuyun, pişman olmayacaksınız. Teşekkür ederimm:)) Gamze Çelik
SAKLAMBAÇ HAKKINDA YAPTIĞIM YORUM BU KİTAP İÇİNDE GEÇERLİDİR. O YORUMA BAKMANIZI ÖNERİRİM. TEŞEKKÜR EDERİM. KİTAP YOĞUN CİNSELLİK VE KÜFÜR GİBİ BİR ÇOK OLUMSUZ ÖGE İÇERMEKTEDİR. N. G. Kabal
Kitap sadece aşk ve nefretten ibaret, kitabı çok severek aldım lakin çok fazla rahatsız edici öge ve daha bir çok şey barındırıyor. Kitap çok severek alınıyor ama kitabın içerisinde intihara ve sadistliğe yöneltim var. Bu da okuyucuların bir süre sonra kendine zarar vermenin yani sadistliğin normal karşılanmasına ve insanın ruh sağlığının bozulmasına sebep oluyor. Kitap hakkında şeffaf olmak istiyorum;
Eger bu kitabı okumak istiyorsanız kesinlikle Yirmi yaş ve üzeri olmanız gerekiyor. Kitap beni çok rahatsız etti ve anlatıldığı kadar güzel olmadığını bana en net bir şekilde gösterdi. Teşekkür ederim. N. G. Kabal