Funda

Funda
@fundamiss
BENİM GÖZÜMDEN ATEŞPARE
10/10
·432 syf.··
2023 1. kitabı
Ateşpare tek kelime ile mükemmel bir kitap. Yazarına zaten bayılıyorum. Ceren Melek gerçekten bir şaheser yaratıyor. Tek kelime ile mükemmel. Daha önce Kalıntı'yı da okudum ve o da aynı şekilde büyük bir etki bırakmıştı üstümde. Kesinlikle okunması gereken bir kitap. Baş karakterimiz Aşkın Erizgi'yi anlatmak bile istemiyorum, kendimle bağdaştırdığım çok fazla özelliği var ve bu karakter hem mizahı,hem acıları hem de yalan mutluluğu ile kendini bize bağlamasını çok iyi biliyor ve aynı şey Ateş Alanguva için de geçerli. Şunu söylemek isterim, bu kitap çok az içerse de kitabın bulunduğu Ateşpare Serisi çok fazla cinsellik ve küfür, argo kelimeler içerir. Yetişkinler için uygundur ve minimum on dokuz yaş ve üzeri için uygundur. Teşekkür ederim. Ceren Melek Ateşpare 1
Edebiyat & Roman
Ateşpare 1Ceren Melek · Ephesus Yayınları · 20224,442 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
BENİM GÖZÜMDEN İNTİKAM
Puan vermedi·248 syf.··
2024 31. kitabı
Kitaba bayıldım! İntikam kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap. Bir kitapta hiç mi absürt bir olay olmaz ya? Bu kitap hiç bir şekilde absürt bir olay içermiyor ve gerçekten mükemmel. Karakterler son derece kaliteli ve iyi. Okurken heyecandan aklınızı kaçıracaksınız. Kahraman Tazeoğlu'nun okuduğum ilk kitabı ve bayıldım. Sonunun ters köşe yaptırdığı en güzel kitaplardan biriydi. Üç saatte bitirdiğim bir kitaptı. Kesinlikle alın ve okuyun. Benim gözümden İntikam bu şekildedir. Teşekkür ederim. (Kitap on iki yaş ve üzeri için uygundur.) Kahraman Tazeoğlu
Edebiyat
İntikamKahraman Tazeoğlu · Yediveren Yayınları · 20211,742 okunma
BENİM GÖZÜMDEN AY DÜĞÜMÜ
Puan vermedi·496 syf.··
2024 15. kitabı
·
Ben bu kitaba aşık oldumm! Hiç bir şekilde bu kadar güzel bir kitap okumamıştım. Eğer gerçekten tarih ve mitoloji severseniz bu kitap tam sizlik. Kitap Mısır Mitolojisinde geçmekte ve bizi aslında farklı bir anda yaşatırken yüksek bir tarih bilincide vermekte. Bu kitap çok güzel gerçekten. Heyecandan elimin ayağımın birbirine girdiği muhteşem bir kitap. Hepinizin okumasını öneririm, on üç yaş üzeri tüm okuyucuların okuyacağı düzeyde bir kitap. Alın ve okuyun, pişman olmayacaksınız. Teşekkür ederimm:)) Gamze Çelik 
Mitoloji - Fantastik
Ay DüğümüGamze Çelik  · Ephesus Yayınları · 20201,757 okunma
BENİM GÖZÜMDEN SOBE
Puan vermedi·440 syf.··
2024 20. kitabı
SAKLAMBAÇ HAKKINDA YAPTIĞIM YORUM BU KİTAP İÇİNDE GEÇERLİDİR. O YORUMA BAKMANIZI ÖNERİRİM. TEŞEKKÜR EDERİM. KİTAP YOĞUN CİNSELLİK VE KÜFÜR GİBİ BİR ÇOK OLUMSUZ ÖGE İÇERMEKTEDİR. N. G. Kabal
Edebiyat
SobeN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20224,299 okunma
BENİM GÖZÜMDEN SAKLAMBAÇ
Puan vermedi·360 syf.··
2024 3. kitabı
Kitap sadece aşk ve nefretten ibaret, kitabı çok severek aldım lakin çok fazla rahatsız edici öge ve daha bir çok şey barındırıyor. Kitap çok severek alınıyor ama kitabın içerisinde intihara ve sadistliğe yöneltim var. Bu da okuyucuların bir süre sonra kendine zarar vermenin yani sadistliğin normal karşılanmasına ve insanın ruh sağlığının bozulmasına sebep oluyor. Kitap hakkında şeffaf olmak istiyorum; Eger bu kitabı okumak istiyorsanız kesinlikle Yirmi yaş ve üzeri olmanız gerekiyor. Kitap beni çok rahatsız etti ve anlatıldığı kadar güzel olmadığını bana en net bir şekilde gösterdi. Teşekkür ederim. N. G. Kabal
Edebiyat
Saklambaç (Cep Boy)N. G. Kabal · Martı Yayınları · 20236,4bin okunma