"Hiç doğmayan bir güneşin batışına mı üzülüyorsun? Senin olmayanı kaybetmek niye bu kadar üzdü seni! Şimdiden sonra dönse ne olur ? neyi düzeltebilir artık, beni bunca yıktıktan sonra... gecikmiş bir güneş ne kadar ısıtabilir ki kalbimi? ''
"Aklım sende kala kala senden gidiyorum. İnsan yarısında terk ettiği filmin sonunu merak eder mi? Ediyorum. Tüm yelkenlerim yırtılmış ama ben hâlâ rüzgârdan medet umuyorum.."