Herkese tavsiye ederim bu kitabı özellikle biyografi kitabı seviyorsanız. Yazarın yaşadıkları vede anlattıkları o kadar anlamlı hikayeler ki kitaba başlayışım ve bitirişim aynı gün içerisinde oldu.
Hayatımda okuduğum en güzel ve en anlamlı kitap. Hayata bakış açımdan tutunda yaşayış tarzıma kadar herşeyimi değiştirmeme sebeb olan bu kitabı herkese tavsiye ederim .
Harika bir kitap. Anlatım dilinin sadeliği ve içtenliği çok güzel. Yazarında hikayenin kahramanı olması benim ilgimi dahada çok çekti.Yazarın 2. Kitabını okudum