peri

peri
@fvegraz
beginner

peri

, 2025 okuma hedefini ekledi.
inş çok kitap okurum
2025 OKUMA HEDEFİ
13/50 kitap - %26 tamamlandı
13 kitap okudu
50 kitap
2.289 sayfa
12 inceleme
16 alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
lennie ve insanlar
10/10
·112 syf.··
2025 3. kitabı
aşırı beğendiğim bi kitaptı değinebileceğim o kadar yer var ki lennie ve georgenin kitap boyunca arkadaşlığını okuyoruz ve sonunda da georgeun çaresizliğini görüyoruz, içimizde hissediyoruz sonuna geçmeden önce lennienin masumluğu, unutkanlığı ve bebek gibi davranışlarını ben çok tatlı buldum ona ne denilirse yapılan aklı bi karış havada bi adam ama en çok onu sevdim bu kadar saf bi gönlü olan adamı kitabın sonunda öyle okumak beni biraz ağlattı georgeu da ondan bağımsız şekilde sevdim her zaman olgun bi bireydi ve lennieyle birbirlerini tamamladıklarını düşünüyorum arkadaşlığın ve dostluğun ne demek olduğunu en duygusal şekilde hissettik georgea asla kızmadım onun çaresizliği ve yapmak zorunda olması göz önündeydi ama bi kaç tane georgeu sevmeyen okurlar gördüm george asla sevilemeyecek bi karakter olmadı yapması gerektiğinin farkındaydı belki başka bi hayatta lennie ve george o araziyi satın alır ve lennie orada tavşanlarını besler, onlara kimse karışamaz ve orda huzurlu bi şekilde yaşamlarını devam ettirirler. lennie her araziden ve tavşanlardan bashettiğinde gözüm doldu ve aslında bu kitapta 'fareler' lennieyi, 'insanlar' ise diğerlerini temsil ediyor bunu farkettikten sonra daha çok üzüldüm şahane bi kitaptı
Fareler ve İnsanlarJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 2023211,8bin okunma

peri

, bir kitap okudu
10/10
·112 syf.··
2025 3. kitabı
John Steinbeck
8.5/10 · 211,8bin okunma
genç wertherin acı sandığı acıları
7/10
·126 syf.··
2025 2. kitabı
çok sevdiğim bi kitapta bahsi geçtiği için normalde çok kitap okumama rağmen almıştım okuduğum kitabı fazla beğendiğim için görür görmez kaptım ama hiç kendime yalan söylememe gerek yok beklediğim güzellikte bi kitap değildi bazı sayfalarını hiç anlamadığım oldu wertherin kendisine acı aradığını ve bulduğu acıyı dramatikleştirdiğini düşünüyorum hem de bunu öyle bi yazıyla anlatıyo ki bitirdikten sonra tiktokta gezindim bu kitap ile ilgili bi adam 'genç wertherin acı sandığı acıları' demişti hiç unutmam aslına bakılırsa güzel, sade bi anlatımı var ama okumasam da olurdu diyebileceğim bi kitap çok duygusal biri olmama rağmen sonu üzücü olsa da ağlamamıştım
Genç Werther'in AcılarıJohann Wolfgang Von Goethe · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024150,2bin okunma