kafka duygusal değişimlerin fiziksel bi dönüşümle bağlam kurmuş ve toplumun farklı olana yaptığı muamelesi altında kısa bi kitap yazmış ve bize insanlardan soyutlanmanın ne olduğunu en güzel biçiminde anlatmış, bunu uzun zaman önce bitirmiştim kısa ve öz bi kitap olduğunu düşünüyorum. bence okumaktan çok anladığımız şey sürekli değişiyor ve bu kitabı ben okurlara bağlı tutuyorum çünkü burada lazım olan tek şey okurun zihni. zaten kafkanın ailesiyle olan sorunlarını bi kere bile kafka okuduysanız biliyosunuzdur, burada da yine ailesine yer vermiş ve bi zamanlar ona merhametinden eksik etmeyen ablasının bile zamanla olan değişimine maruz kalmıştır. ailesinden en naif olanı ablasıydı ve ablasınında değişimine tanıklık etmek biraz üzdü. yine de gayet sade bi kitaptı, tek oturuşta bitirilecek ve anlamını da hissedebileceğiniz bi kitap