Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
bir kadının yaşadığı 24 saatle hayatının ne ölçüde değiştiğini anlatan tek kelimeyle harika bi kitap olmuş stefan zweig zaten hep böyle kısa kitaplarla gönlümüzü çalar bu kitaptan aslında o kadar çok bashedilmiyor ama kesinlikle olağanüstü bi kitap içinde ki betimlemeler her yerde ve her sayfadaydı ve her bi duyguyu içtenlikle hissettirdiğini duyumsayabiliyorsunuz üç saatte falan okudum çok güzeldi anlatım hep zenginleştiriliyordu özellikle anlatımı bu kitabı bu kadar özel kıldı her bi kelimesini hissettim beni tek üzen yanı kısa olması ve sonlarının kötü bitmesiydi kadını hikayede asla suçlamadım her ne kadar bir erkek için gururuna yenik düşmüş olsa da öyle bi anlatıyor ki kadını suçlayabileceğiniz bi yanı kalmıyor ben çok beğendim