Fzgl

Fzgl
Yazılanlar, çizilenler hep bana.
Giderayak
Handan, hamamdan geçtik, Gün ışığındaki hissemize razıydık; Saadetinden geçtik, Ümidine razıydık; Hiçbirini bulamadık; Kendimize hüzünler icadettik, Avunamadık; Yoksa biz ... Biz bu dünyadan değil miydik? Orhan Veli Kanık Beni Bu Güzel Havalar Mahvetti
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu gönderimi görüp bana yazan, yorum yapan herkese teşekkür ederim. Sanırım ya ben karmamı yaşadım ya da başkalarının karmalarına tosladım. Bilmiyorum. Her şey çok üst üste geldi. İnsan, bazen sadece ve sadece yanında birilerini arıyor. Küçüklükten beri süregelen bu arayışımız hiç bitmedi. Hep derdim acaba şimdi hastanelik olsam beni sevip, ilgilenirler miydi? Hayatım boyunca elimden gelen ne varsa yapmaya çalıştım. Hayatımı silip attım başkaları için. Başkaları dediklerim hep ailemden kişilerdi. Çok bir şey istemedim. Bazen çabasız da olsam ben, koşup gelseydiniz ya. Ne oldu deseydiniz. Ağlıyorum olmuyor, susuyorum olmuyor, kızıyorum olmuyor. Beni bu kadar yok saymanız kalbime çok dokunuyor. Sanırım belki de ben gerçekten yok olmalıyım hayatınızdan. Hem siz hem de ben rahatlarız.
Fzgl

Fzgl

@fzgl
·
Ben gerçekten iyi değilim ve zor günler geçiriyorum.
Fzgl
Sizin benle yaşamaya göğnünüz yok.
Fzgl
Sizinle ağladım. Ama sizinle gülmeyeceğim.
Fzgl
Bileklerimi kesmek için kesici hiçbir alete ihtiyacım yok ki. Siz kestiniz zaten bileklerimi.
Fzgl