Ama aşkın modası geçti artık, şairler öldürdü aşkı.
Aşk hakkında o kadar çok şey yazdılar ki kimse onlara inanmaz oldu;
bence çok normal.
Gerçek âşık acı çeker ve susar.
Hatırlıyorum da, ben bir zamanlar...
Ama artık önemi kalmadı.
Sevda maziye karıştı...