Keşke o gece göçüp gitseydik, bir yerlerde güvendevve birlikte olurduk hep;
Elin her zaman tutabileceğim kadar yakınım da dururdu;
Bilsen yakınlığına nasıl unutacağım, seni tanıdığımdan beri sensiz nasıl terk edilmiş hissediyorum kendimi...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her ilişkide noksanlar vardır, kaldı ki biz apayrı dünyalardan gelerek birleştik;
birbirimizi tanıdığımızdan beri ikimizin de yaşamı yepyeni bir yola girdi,
kendimizi henüz güvende hissetmiyoruz, çünkü her şey çok yeni.
Kendimden söz etmiyorum, çok önemli değil bu,
Sen bana gözlerini ilk kez çevirdiğinden beri ben sürekli armağanlara boğuldum ve insanın armağan almaya alışması hiç de zor olmuyor...
Güne bir sela düşer, toprağa cansız bir beden, Ömür dediğin nedir'ki,
bir kundak bir beyaz kefen,
(inna lillahi ve inna ileyhi raciun)
Biz Allahtan geldik Allah'a dönecez.
Kuşlar gibi alemde nice taneler kaptın.
Sor bakayım nefesine bugün Allah için ne yaptın?"