Alışmam ve gereksinmem
Korkunç bir şekilde gerekliydi
Güçlüydüm yerimdeydim eksiğim benim
Yenik bir savaşçı gibi önceden
Bana hiç verilmeyenden, bu yüzden
Elimde olmayan bir şeyden...
Bilemem,
Kendimle konuşuyorum şimdi ve yüksek sesle
Bunu böyle yapmasam o anda kıyamet kopacak gibime geliyor
Yani yok olmam ve çıldırmam gerekecek
Bana öyle geliyor...