-şarkı söylenen yerde mutluluk vardır.
-ya kederli bir şarkı söylüyorsa insan?
-ne olmuş? iyinin olmadığı yerde kötülük vardır, iyi ile kötü uzak değillerdir birbirinden.
-kim öğretti sana o şarkıyı?
-hiç kimse. her zaman içinden geldiği gibi söylerim ben. duymak isteyen duyar, duyması gerekmeyen ise anlamaz.