gamzeli

gamzeli
@gamzesen
Lâ tahzen! (Üzülme!) Rahman: (c.c), “Ben kırık kalplerdeyim” buyurmadı mı? O halde ne diye üzülürsün ey can? Gündüz gibi ışıyıp durmak istiyorsan; Gece gibi kapkaranlık nefsini yak !..
Endüstri Mühendisi
Lisans
ANKARA
22 Eylül
83 okur puanı
Nisan 2017 tarihinde katıldı

gamzeli

, bir kitap okudu
7/10
·280 syf.·
8 günde okudu
·
2021 5. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.1/10 · 42,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günlerce hiçbir şey yaşamıyorum, tanıdık bir yüz görmüyorum; binlerce insanın arasında yapayalnız olmanın ne anlama geldiğini bilemezsin.
"Yaşadıklarının bir düş olduğunu hissetti yalnızca; mutluluk ya da mutsuzluk, insanlar ya da yalnızlık, geçmiş ya da gelecek bir düştü. Arzuladığı hiçbir şey yoktu artık."