Uzun zamandır bu kitabı bitirmek istedim ama meşgul olduğum için okuyamadım. Ama şimdi boş vakit bulunca kitabı sonunda bitirdi. Harika bir kitaptı, uzun zamandır aradığım çocukluğumu buldum. Gerçekten güzel bir kitaptı, herkese tavsiye ederim.
Dışardan gelen haberler kötüleşedursun, umudumuzu, direnme aşkımızı diri tutan radyonun o büyülü sesi oluyor. "Üzülmeyin," diyor, "sıkı durun; iyi günler ileridedir."