Kitabın kurgusunu güzel, karakterleri oldukça sıcak bulmama rağmen bu kitap benim içimde yoğun bir duygu bırakmadı hatta hayal kırıklığına uğradım. John Green'in sade yazımı belki de beni fazla etkilemediği içindir ama yine de ilham verici bir konusu vardı. Genç edebiyatı okumayı sevenlerin mutlaka seveceği bir kitap.