GBade

GBade
“Onun varolmadığı yer ve zamanlarda bulunmaktan nefret ederim. Yine de ben hep giderim ve o, peşimden gelemez.”
...o gece,birçok şeyin başladığı ve birçok şeyin sonsuza değin değiştiği o gece...
Reklam
Hatırlamak istediklerimi hatırlamadığım yetmiyormuş gibi,unutmaya çalıştıklarım da aklımdan çıkmıyor.
Onun varolmadığı yer ve zamanlarda bulunmaktan nefret ederim. Yine de ben hep giderim ve o,peşimden gelemez.
"...önünde eğilmeyen herkesin kesilmiştir ayakları Daha kolay diz çöksünler diye."