GBade

GBade
“Onun varolmadığı yer ve zamanlarda bulunmaktan nefret ederim. Yine de ben hep giderim ve o, peşimden gelemez.”
Beynim bu tempoya,zamanın korkunç derecede hızlı akmasına ayak uyduramıyordu. Zamanın yavaşlamasını istedikçe,o daha da süratleniyordu.
Reklam
Kral Katili yorum
6/10
·392 syf.·
2018 6. kitabı
Serinin ilk kitabı beni Reading Slumptan kurtarmıştı ve ışık hızıyla okuyup çok beğendiğim bir kitap olmuştu. Akıcılık konusunda bu zamana kadar okuduğum en hızlı kitaplar olduğunu söyleyebilirim. Genel de bu tarz seri kitapları yorumunda spoiler verme ihtimali daha çok olduğu için derinden değil yüzeyden bir yorum yapacağım. İkinci kitap ilk kitabın kaldığı yerden yakın bir zamanda başlıyor. Yani arada çok büyük bir zaman uçurumu yok. İkinci kitap daha çok savaşa hazırlıkla,stratejilerle ve antremanlarla ilgiliydi diyebilirim. İlk kitaptaki hayalet,peri,kahin,büyücü vs. bolluğu bu kitapta o kadar yoğun değildi. Bu yüzden ilk kitabı daha çok beğendiğim. Benim seriyi beğenmemde ki en büyük etken vampir,kurtadam,melek gibi alışılagelmiş yaratıkların dışına çıkmış olmasıydı. Bir diğer sevmediğim kısım ise favori karakterimin figüran gibi oldukça arka planda kalmasıydı. İlk kitaptaki gibi başrollerden biri değildi bana göre. Romantizm yönünden de ilk kitaba göre daha ağır basıyordu. Ben pek romantik sever biri olmadığımdan bu tarz kitaplarda maceranın daha çok ön planda olması gerektiğinden yanayım. Tabi birde çiftler arasında ilişkide sürekli gelgitler olunca kitaptan daha da soğuyorum. Bu kitapta neredeyse bu döngüye girecekti ama yazar son anda güzel toparladı. Her ne kadar bir kaç şaşırtma ve ters köşe de olsa sonu tahmin edilir bir kitaptı ama yinede keyifle okudum. Baş karakterde de olumlu yönde bir gelişme vardı ama kötü karakterleri insanı bezdirecek kadar zalim değildi. Serinin son çıkan kitabı ara kitap olduğundan bu kitabın teknik olarak son kitap olduğunu söyleyebilirim. Kurgu olarak beğendiğim ve tavsiye edebileceğim bir seriydi.
Kral KatiliVirginia Boecker · Yabancı Yayınları · 20162,050 okunma
Sanırım annem o gün ne söylemeye çalıştığımı hiçbir zaman anlamadı.
Öğretmenlik ona göre değildi. Sanki birkaç yıl önce öylesine yolu bu okula düşmüş,sonra bir türlü çıkamamış gibiydi.
"Çok sazansın. Kardeşin sana gökyüzü yıkılıyor dese sen gider kaskını giyersin."
Reklam