📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Üniversitede "yılki ati" kitabına yorum yazmamizi isteyip üstüne bizim yorumlarımıza düşük puan veren hocaya hissettigim duygu durumuna girdim kitap Yorumları şikayetlerini gördükçe. .. Ne kadar katı kurallar. Bir kitaba yaptığım yorum kişisel diye şikayet edilmiş. İçinden alacağı birsey olan varsa alır diğerleri de dikkate almaz. Bir saygısızlık, küfür vs olmadığı sürece neden bu kadar katı bu kurallar anlamamà yardım edin lütfen. İnsanlar önce esnekliğe sahip çıkmalıdır. Yenilik ancak bu şekilde gelir..