Kısa öyküler etkileyici mesajlar içeriyor. Ama tarzıma uygun değil. Vermek istediği mesajı bağıra bağıra veren, hatta sadece mesaj verme kaygısında olan kitaplar beni cezbetmiyor. Sürükleyici tarzda yazılmış, betimlemeler güzel... daha çok toprak uğruna hep daha çok adım atan adamın güneş altında kulaklarında kalp atışını duyuşunu kitap okurken birebir yaşatıyor.