Gece bazen sessiz değildir.
Kimsenin duymadığı düşünceler konuşur o saatlerde. Gündüz güçlü görünmeye çalışan insanlar, gece olunca kendi içlerine döner. Bir mesaj bekleyenler, özlediklerini saklayanlar, yorulduğunu kimseye söyleyemeyenler...
Ve bazı geceler vardır; Uyuyamazsın çünkü gözlerini kapatınca aklına insanlar gelir. Söyleyemediklerin gelir. Olmasını istediğin ama olmayan şeyler gelir.
Sonra pencereye bakarsın. Dünya dönmeye devam ediyordur. Ama sen, birkaç düşüncenin arasında sıkışıp kalmışsındır.
Belki de geceleri bu kadar özel yapan şey budur: Kimsenin görmediği savaşları, insanın kendi içinde vermesi...