Hepimizin yüzünü Tanrı yarattıysa benimkini yaratırken kahkahalarla gülmüş müdür?
Yürümeyen bacaklar;göremeyen gözler yaratır mı?
Başımdaki saçları serseri bir isyankârlık içinde ayaklanana kadar dalgalandırır mı?
Sağır bir adamı daha da bağımlı yapmak için kulaklarını kapatır mı?
Görünüşüm bir tesadüf mü,yoksa sadece kaderin bir cilvesi mi?
Beni böyle O yarattığına göre,nefret ettiğim şeyler için O'nu suçlamam uygun düşer mi?
Her aynaya baktığımda daha da kötüleşen kusurlar için,
İçimde fark ettiğim kötülük için,tiksinti ve korku için,
Bizi anlayamadığım bir neden yüzünden,kendi zevki için mi şekillendirir?
Hepimizin yüzünü Tanrı yarattıysa benimkini yaratırken kahkahalarla gülmüş müdür?
Fern'in babası,"Güzelliğin aşkı önleyici bir şey olabileceğini düşünürüm sık sık." dedi düşünceli bir ifadeyle.
"Neden?"
"Çünkü bazen bir yüze aşık oluruz,onun ardındakine değil."