“Dil beyt-i Hudadır anı pak eyle sivadan. Kasrına nüzul eyleye rahman gecelerde.”
Şimdi bir dünya sığıyor yalnızlığıma Kirletilmiş gecelerde yitirdik yolumuzu Yok artık o zühre yıldızı Şaşkınlığım ondan İnsanın aşksız, doğanın yarınsız Yaşamın güçsüz bırakıldığı yürekte İnce bir sızıdır uçurumda yaşam tutkusu...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ay, eksildiği gecelerde bile gökyüzünden vazgeçmez. Majesteleri 24.06.2026
Zaman daralıyor
Yazdığım şiirler de sen vardın. Anlatmak istediğim hikayeyi sendin, Yasaklı bir dilin içinde sen vardın, Ama seni sana anlatamadım... Bazen sözcükler yetmedi. Bazen de sen beni gözlerinde sürgün ettin, Ama ben seni hiç kalbimde idam ettirmedim, Ama sen beni idam sehpasında idam ettirdin... Bu ayaz gecelerde seni yazdım! Yalnız kalan ruhum, Senin yokluğunda çöl oldu... Çünkü sensizliğin yağmurun da kurudum... Bazen gizemli mektup olursun, O gün ki gibi! Senin gözlerin gözlerimde iken, Kalbim yerinde çıkar gibi oluyor... Ama ben artık sensiz öleceğim! Çünkü zaman daralıyor... Kefenim cebimde iken, Sense yoksun...
Şiir
Beni En Çok Geç Kalan Şeyler Üzdü..
Beni en çok gidenler üzmedi. Çünkü giden, gideceğini çok önceden belli ediyor aslında. Bir bakışından anlıyorsun, bir susuşundan, bir eskisi gibi olmayışından… Beni en çok geç kalan şeyler üzdü. Tam zamanında gelmeyen sevgiler… Bir ömrün en güzel yılları beklemekle geçtikten sonra kapıyı çalan insanlar… Söylenmesi gerekirken söylenmeyen sözler… Ve insanın kendi kendine verdiği, ama tutamadığı sözler… Beni en çok onlar üzdü. Çünkü bazı şeylerin yokluğu değil, gecikmişliği acıtıyor insanı. Bir çiçeği kışın açtıramazsın mesela. Açsa bile eski baharı getirmez.
Duygular
Sena Şahin
Tam ne renkti gözlerin?🎶 Kısıldı mı sesin senin de🎶 Yokluğuma ağladığın gece, ah🎶 Üşürse ellerin🎶 Rüyama beklerim seni🎶 Yokluğuna ağladığım gecelerde🎶
Müzik