Yazdığım şiirler de sen vardın.
Anlatmak istediğim hikayeyi sendin,
Yasaklı bir dilin içinde sen vardın,
Ama seni sana anlatamadım...
Bazen sözcükler yetmedi.
Bazen de sen beni gözlerinde sürgün ettin,
Ama ben seni hiç kalbimde idam ettirmedim,
Ama sen beni idam sehpasında idam ettirdin...
Bu ayaz gecelerde seni yazdım!
Yalnız kalan ruhum,
Senin yokluğunda çöl oldu...
Çünkü sensizliğin yağmurun da kurudum...
Bazen gizemli mektup olursun,
O gün ki gibi!
Senin gözlerin gözlerimde iken,
Kalbim yerinde çıkar gibi oluyor...
Ama ben artık sensiz öleceğim!
Çünkü zaman daralıyor...
Kefenim cebimde iken,
Sense yoksun...