Ölüm mü? Bırakın ne zaman isterse o zaman gelsin. O da bütünün bir parçasıdır. Bana uç diyorsunuz, uç! Peki nereye uçmalıyım? Herhangi biri beni dünyanın sınırlarının ötesine götürebilir mi? Mümkün değil. Ve nereye gidersem gideyim orada yine ay, güneş ve yıldızları bulacağım. Orada hayaller, alametler bulup tanrılarla konuşacağım.”
“İnsanların hoşlanmadıkları var olan şeyler değil, o şeylerle ilgili yargılardır. Örneğin ölüm ürkütücü değildir, sadece onun hakkında sahip olduğumuz fikir korkutucudur. Bu yüzden de canımızı sıkan bir şey olduğunda asla diğer insanları değil, kendimizi suçlamalıyız. Cahil bir insan bir yanlış yaptığında başkalarını, az çok eğitimli bir insan kendini, tamamen eğitimli biri ise ne kendini ne de başkasını suçlar.”