Bu kitabı aldığım kitapçı bana “ kim önerdi sana bunu? Filmi de var mutlaka izle “ demişti. Böyle diyince daha bir dikkatimi çekmiş bulundu. Trajedik , sürükleyici bir roman. Gerçekten bazı sayfalarda kitabı kapatıp “hayır bu nasıl olur ya?” diye kendim de yaşıyormuşçasına beni içine çeken bir kitap oldu. Duygusal insanların , özellikle annelerin okurken yanına bir rulo peçete almasını öneririm:)